fredag 5 februari 2010

......

Lite mer än en vecka sen som jag skrev här sist...
Måste nog bli lite bättre på att uppdatera bloggen=)

Fortfarande sjuk så förbannat... Hostar lika mycket
som sist... Så idag så blir det till att försöka
få tag på läkaren igen... Blir ju galen av att gå
med den här hostan..

Ska även på en till njurundersökning idag, får hoppas
på att dom hittar vad som är fel... Så man slipper
åka in och ut på sjukan i fortsättningen.. Och sen så
blir det som lättare att acceptera smärtan när man väl
vet vad problemet är... Kanske till och med att det är
något som går att göra något åt... Hoppas kan man ju alltid..

Har även vart iväg på körskolan och kollat lite priser och
sådant.. Måste verkligen ta tag i körkortet snart så man
blir klar med det... Det skulle ju som underlätta en hel
del bara man har det..=) Tex. Jobb och dylikt..

Nej nu tror jag att jag ska dricka mig en kopp kaffe så man
piggnar till lite... Får se om jag skriver nå mer senare
under dagen..

Hadé!

Inga kommentarer: